Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji  POBIERZ TU

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Handel-Detal "OLMAR" Anna Grot

Mickiewicza 5e/2

58-350 Mieroszów

Uwaga! Jeśli masz jakiś problem, możesz także skontaktować się  z nami drogą elektroniczną lub zadzwonić .

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Handel-Detal "OLMAR" Anna Grot

Mickiewicza 5e/2

58-350 Mieroszów

KOSZT WYSYŁKI POKRYWA KUPUJĄCY !

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl