
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji POBIERZ TU
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Koszt zwrotu ponosi KUPUJĄCY ! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych .
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Handel-Detal "OLMAR" Anna Grot
Mickiewicza 13
58-350 Mieroszów
Uwaga! Jeśli masz jakiś problem, możesz także skontaktować się z nami drogą elektroniczną modnydzieciak2@wp.pl lub zadzwonić 504545641 .
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Handel-Detal "OLMAR" Anna Grot
Mickiewicza 13
58-350 Mieroszów
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Wymiana na inny rozmiar
Najszybciej jest zakupić inny rozmiar i go opłacić, a nieodpowiedni rozmiar zwrócić wraz z formularzem zwrotu , przyśpieszy to wymianę i będą mogli Państwo uniknąć braku towaru :)
RZECZY PRZECENIONE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM !
W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu :)